Prekių pristatymas

1.1. Prekes Pirkėjo sąskaita pristato  logistikos paslaugų įmonė . Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita.

1.2. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių svorio ir kainos.

1.3. Prekės užnešimo paslaugos  neteikiame. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais prekės užnešimo paslaugą apmoka Pardavėjas.

1.3.1. Logistikos paslaugų įmonė įsipareigoja iškrauti Prekę iš automobilio Pirkėjo kieme paruoštoje vietoje (būtinas tvirtas pagrindas, patogus privažiavimas, nukastas sniegas ir panašiai.) Logistikos paslaugų įmonės sprendimu nesudarius tokių sąlygų, logistikos paslaugų įmonė turi teisę grąžinti Prekę atgal į savo sandėlį ir iš naujo derinti pristatymo laiką ir sąlygas. Pakartotinas Prekės pristatymas atliekamas Pirkėjo sąskaita už paslaugą sumokant bankiniu pavedimu.

1.4. Įprastai prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 7 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių transportavimą, jei prekės yra Pardavėjo sandėliuose. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per ankstesniame sakinyje nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Prekės  pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, įskaitant Kuršių neriją (taikoma papildoma 25 eur priemoka).

1.5. Tiksli prekių pristatymo data ir laikas nurodomi Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame pranešime el. pašto adresu Pirkėjo nurodytu registracijos formoje. Atitinkamai Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti minėto el. pašto dėžutę, kol bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.

1.6. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.

1.6.1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.

1.6.2. Pirkėjui ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.

1.7. Pristačius ir perdavus prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją.

1.8. Jei prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją.

 1.9. Prekes į užsienio valstybes pristatome atskiru susitarimu.

2.0.KIEKVIENU ATVEJU,PRISTATYMO KAINA,GALI BŪTI SKAIČIUOJAMA INDIVIDUALIAI.